Sunday, August 3, 2008

Refleksi pembelajaran

pada minggu pertama perkuliahan, saya telah diarahkan untuk mengambil semua alamat email rakan sekelas. tujuannya adalah untuk membuat yahoo groups. pada awalnya, saya diarahkan untuk mengarang email kepada rakan. rakan saya pula akan membalas email itu kepada saya dan di cc kan kepada Pn. Sakinah. seterusnya, saya akan mengirim lanjut email tersebut kepada Pn Sakinah dan cc nya pula kepada rakan saya. itu merupakan tugasan pertama kami.

Tugasan yang kedua memerlukan kami untuk menghantar gambar dan maklumat kepada Pn Sakinah.

Tugasan yang ketiga adalah menjemput rakan kelas keseluruhannya untuk menyertai yahoo groups saya.

Tugasan yang terbaru memerlukan saya untuk mencipta google BLOGS..saya perlu untuk membuat kritikan kepada blog rakan kelas yang lain.

8 comments:

aminuddinblog said...

selamat maju jaya...good luck for u...

eiqa clarita said...

congrats..1 pmulaan yang baik.truskan pjuangan..:)

che wan said...

belajar la leklok..ape yg pn sakinah beri 2 bnyk manfaatnya..

izwan said...

lawa dah..
minat kartun upenyeee..

Wan Mohd Taqiuddin B.Wan Hussin said...

slm....semoga dapat penilaian dan markah yang baik dari puan Sakinah..selamat berjaya!!

HAFIZUL said...

assalamualaikum
gano boh ltak pic kartun
huhu....

ONG said...

Selamat pagi dan harap anda sihat sejahtera buat selama-lamanya...

Wan Mohd Taqiuddin B.Wan Hussin said...

salam..."hidup biar berbakti, jangan hidup menuggu mati"